torsdag 5 november 2009

Vecka två avklarad

Hmmm... mäktar inte med många inlägg under praktikveckorna verkar det som.

Sjönk just ner i soffan hemma i Röbäck. Jag och lillgumman har åkt tåg från Luleå nu under kvällen. Jag hade planerat en lugn resa med en sovande unge, men icket. Om man vill att Emma ska sova ska man välja buss. Där sitter hon fastspänd som i en bil och där är det mörkt. På tåget är sätena stora och man får röra på sig och sen är det ljust, jätteljust. Vi hade ändå mysigt och Emma i vaket tillstånd skötte sig exemplariskt laddar inför en tung morgon imorgon. Emma somnade just och ska upp vid sju. Jag ska till skolan och jobba med uppsatsskrivande.

Ska skriva lite mer om min och Emmas vecka i Luleå imorgon.

Är så där lagom trött nu.

KRAM

1 kommentar:

Västbacken sa...

Hej!

Butiken är öppen torsdag och fredag 13-17 och lördag 10-14 men du kan alltid ringa så öpppnar jag för dig :)

Lotta