måndag 30 november 2009

Tävling


Julen närmar sig. Tänte ge er kära och tappra läsare chansen att vinna hemmasnickrat julpynt. Ett tyghjärta och en målad träbit. Skriv ert namn i kommentarfältet till detta inlägg senast andra advent (söndag) så är ni med i dragningen.
Lycka till!
Om ni tycker bilden är dålig beror det på att den är tagen med mobilen då min kära kamera är försvunnen sedan två veckor. Saknar kameran enormt, extra mycket nu när julen närmar sig. Pga detta blir det inga Emma-julkort i år.

4 kommentarer:

Kickijordan sa...

Eftersom jag har som vana att alltid lämna en kommentar, ett spår så Du vet om att jag varit in & läst Din blogg. Självklart lämnar jag ju en kommentar nu, när jag dessutom har chans att vinna en liten present.

Hoppas Du hittar kameran! Jag har en om Du vill låna annars, hör bara av Dig om Du är intresserad.

Kram Kicki

frökensöt sa...

Klart vi vill ha lite julpynt signerat Kristin att hänga på dörren :)

Ja du det där med att slänga bilder, JAG KAN INTE, tycker att alla blev fina på sitt sätt och mannen i huset suckar. Jag lovar att han rensar kameran i smyg ;)
Kram

frökensöt sa...

Tck för tipset förresten om billig spikmattta!

Kristin sa...

Kicki och Petra, ni är då mina två i särklass mesta kommenterare! Så kul att ni skriver en rad då och då. Ska själv bli bättre på att kommentera bloggar. Kanske blir det ni som gör pp om julpyntet :-)