söndag 8 november 2009

Go kväll!

Söndag kväll. Soff-kväll. Vi har bara en tv och Anders vill se Playa del Sol och jag Ensam mamma söker. Har inget emot lite Playa del Sol så jag siktar på att se Ensam mamma söker på kanal 3 hemsida sen. Väntar spänt idag är det nämligen upplösning. Mammorna ska välja karl.

I helgen har vi tagit det lungt. Snön har kommit och vi har bygt en snölykta. Idag har jag lagat två ungspannkakor, en laxlåda och broccolisoppa. Emma och Anders måste ha ngt att äta när jag är i Luleå.

Under kvällen har Anders kompis Nordvall även kallad sockan, eller som Emma kallar honom lillstrumpan, varit här. De kollade på fotboll, såklart!

Jag och Emma har även bakat chokladbollar till pappa Anders på pappas-dag, dvs farsdag.

Har även jobbat med städningen i helgen. Vi har fått en ny skurmaskin som gör städningen till en fröjd, eller inte riktigt en fröjd men man kan ju alltid låtsas.

I morgon ska jag och Emma starta dagen med mys i soffan. Sen ska vi möta upp Anders på stan för lunch och efter det avgår min buss mot Lule.

Ha en skön kväll.

2 kommentarer:

Kickijordan sa...

Jag är helt galen i Ensam mamma söker!
Så tråkigt att det är slut, jag har dessutom även sett extra programmet på nätet redan :(

Det blev som jag trodde, förutom Madde som chockade! Hon är en härlig tjej!

Hoppas att både Oskar & Lasse kommer att få barn eller byta tjejer så de får egna barn... bägge är ju helmysiga killar som förtjänar barn.
Åh varför är det redan sluuuutttt????

Ni har som vanligt gjort massor! Mysigt som alltid!

Sköt om Dig! // Kicki

frökensöt sa...

Vad snäll du är som lagat mat åt dem när du inte kommer vara hemma :) ja en era är slut men en annan säkert lika mysig och fin atr vid, men dte är med sorg OCH glädje man ser sina barn bli större och växa! kram