söndag 15 november 2009

Ett snabbt inlägg innan det är dags att sova...

Detta har hänt i helgen...

  • Jag och min bror var och såg Luleå vinna mot Visby.
  • Jag och mamma har hyrt 6 filmer och sett fyra av dem.
  • Jag och min bror har hälsat på pappa som lärde mig att rensa kokt fisk.
  • Träffade Märith och hennes brorsdotter Isa på stan och fikade.
  • Det har varit storstädning i huset mamma bor i.
  • Besökte Lottas jättefina inredningbutik "Moster Fin" i Alvik. Mycket fina julsaker som väckte julkänslan till liv. Kika in på: vastbacken.blogspot.com.
  • Jag har varit ute och joggat.
  • Mamma har hittat min förlovningsring. Den låg och glimmade i soffan :-)

I Umeå har Emma och Anders haft fullt upp. De har...
  • Varit på fotbollsträning.
  • Varit på "lill strumpans" 30-årskalas.
  • Ätit middag hos fam Åberg/Karlsson. Emma berättade i telefon att Elias mamma lagar god mat och att hon åt jättemycket(Emma alltså).
  • På söndagen kom finbesök från Kalix, nämligen farmor och farfar. Mycket uppskattat!

Just nu smälter all snö bort och jag längtar hem en smula. I morgon är det dags för praktik igen och på torsdag åker jag hem till Umeå en sväng.

Hoppas alla haft en härlig helg!

God natt!

2 kommentarer:

frökensöt sa...

hoppas det är filmer ni hyrt ;) grattis till att hitta ringen!!
ja nu regnar det :(

Västbacken sa...

Tack för reklamen :)

Hälsa mamma