måndag 16 november 2009

En pristagare i familjen

När jag skrev om vad som hänt under den gångna helgen glömde jag en viktig sak. Min Anders fick i helgen ta emot pris som årets tränare i västerbotten. Priset delades ut på en gala i Skellefteå. Tyvärr kunde Anders inte ta emot priset personligen eftersom han var hemma med Emma.

Som "tränarfru" har jag från nära håll sett hur mycket arbete och engagemang det krävs för att lyckas med ett lag. Jag är ofta imponerad av hur Anders klarar av att hålla alla bollar i luften vad gäller fotboll, familj och jobb. Det är ingen lätt uppgift och jag blev så innerligt glad när jag fick veta att Anders hade fått priset. Att få uppmuntran och erkännande för något man lagt ner mycket arbete på är något alla människor mår bra av. Älskling du är verkligen en värdig vinnare och du är även en otrolig pappa och sambo. Grattis älsklig!

http://www.folkbladet.nu/?p=160797

2 kommentarer:

Kickijordan sa...

Jag måste ju också lyfta på hatten, öhhh mössan & säga STORT grattis!

Jag såg det i dagen VK.

Jätte jätte roligt!!!!!!!!

Kram Kicki

Lisa sa...

Oj, vad roligt! :) Alltid kul när man får uppskattning för ens hårda arbete.

Ha det bra!

KRAM Lisa