torsdag 12 november 2009

Ring efterlyses

Har tappat min förlovningsring. Lagom till fyraårsdagen. Så trist och det känns ganska hopplöst att hitta den. Tappade den troligen någonstans på en promenad. Har gått slingan igen men icket. Om ni går runt sjön i Luleå och hittar en ring liknande de ovan med texten "Anders 27/11-2005" så är det med stor sannolikhet min.

Nästa steg i sökandet är att alla ni vänner, och frivilliga, som bor i området bildar en skallgångskedja. skämt å sido så ska jag koppla in polisen. Man vet aldrig kanske har någon vänlig själ hittat ringen och lämnat in den. Eller har en mindre vänlig, eller fattig, själ hittat den och smält ner den.

Nå ja sluttjatat om ringen. Snart ska jag åka iväg till Magda, Andreas och deras lilla Elsa. Ska bli kul att se det lilla livet. Efter det kan det hända att jag far till min vän Emma och hälsar på, kanske är Elin där också. Få la se!

Om ni är intresserade av dambasket och vad dambasketspelare har för sig tycker jag att ni ska kolla in Luleå baskets nya blogg:
http://luleabasket.eu/laget/blogg

KRAM

3 kommentarer:

frökensöt sa...

trist..:( hoppas du får igen den annars vet ju anders vad han ska köpa :) men den är ju så speciell så jag förstår att du vill ha den tillbaka.könt med akupunktur och egen tid! kram

frökensöt sa...

vart hittar jag den där applikationen som visar hur många som besökt bloggen idag????

Kristin sa...

Klicka på mina siffror, alltså själva räknaren, så kommer d till hemsidan där man kan få en räknare. Där måste d bli medlem, sen återstår en massa jox innan n har din statistikräknare. LYCKA till!