tisdag 29 september 2009

Ett snabbt litet inlägg innan jag säger go natt

Nu borde jag egentligen ligga i sängen och sova. Jag har så svart att ta mig till sängen om kvällarna. Det är så mycket jag vill göra och hur trött jag än är under dagen känner jag mig pigg på kvällen. Just nu är det ganska mycket plugg, eller jag tänker i alla fall på att plugga. Vi har tenta på fredag så de två närmaste dagarna kommer att spenderas med näsan i bäckerna. Nå ja, inte hela dagarna då. Jag har en varna att endast plugga mellan 8 och 15-16 i den mån det går. Pluggar sällan på kvällarna, med vissa undantag.

HAr försökt ladda in bilder från Emmas kalas, men det hänger sig helatiden. Ska försöka imorgon igen.

Annars är det lungt. HAr varit på föräldramöte i dag. Intressant.

Vad gäller glvet i köket ordande det sig. Ringde och berättade vad som hänt och de meddelade att det nya golvet läggs in på torsdag. Ska bli skönt med ett golv där inte allt som hamnar på det fastnar. Vårt nuvarande golv är nämligen ganska kibbigt av gammalt lim.

Nu ska jag kila till sängs.

Ha det gott, gott folk.

Inga kommentarer: