måndag 21 september 2009

Denna vecka händer följande...

  • Emma fyller tre!
  • Jag bakar till Emmas kalas.
  • Emma ska på treårskollBVC. Språket ska screenas... intressant för en mamma som läser till logoped.
  • Vi har möte på dagis.
  • Teg har bankett för att fira avanceringen till div 2.
  • Jag börjar läsa dyslexi.
  • Jag lämnar tillbaka låneböckerna(får inte glömma detta).
  • Jag läser den sista vetenskapliga artikeln och diskuterar den på ett sista seminarium
  • Jag deltar på minst en, förhoppningsvis två, basketträningar.
  • Anders har endast två fotbollsträningar.
  • Emma har kalas!
  • Jag jobbar lördag och söndag morgon.
  • Jag måste bestämma var jag vill göra praktik hela november, Luleå eller Umeå???

Säkert händer mycket mer, men detta är vad jag kommer på nu.

Har varit och handlat några paket till Emma idag. Det blev en liten barbapappa-figur, en liten sats med stämplar (till våra pysselkvällar), ett sött set med halsband, ring och hårspännen. Sen har jag köpt tre VHS-filmerloppis förfem kr styck som hon ska få. Eftersom det kan bli lite jobbigt att börja stämpla eller se på film på morgonen lagom till att vi skynda till dagis får hon öppna paketet med hårspännena. Då kan hon ha på sig dem på dagis. Det blir nog bra.

Nu ska jag plocka fram sygrejerna.

Ha det gött!

2 kommentarer:

Kickijordan sa...

Känner jag dig rätt, drar väl Luleå :)

Hipp Hipp Hurra för Emma!

// Kicki

frökensöt sa...

tror nog det lutar åt luleå eller :) vad blev det sytt igår då? Låter roligt att läsa dyslexi ;) hihi men säkert spännande!