tisdag 5 maj 2009

Tisdag i soffan med hemtenta och Desperate Housewifes

De två första praktikdagarna är avklarade. Jag och min praktikkumpan Linnea har en skön handledare som direkt gav oss uppgifter, som kommer att få oss att klia oss i huvudet mer än en gång. Kul!

Håller fortfarande på med den där hemtentan. Har vänt flera av frågorna ut och in ett antal gånger, men nu börjar jag se slutet iaf. Att jag snart är klar innebär inte att jag känner mig helt säker på att jag kommer att klara godkänt. Hoppas på det!

Nu ska jag skriva tenta, och se på Desperate Housewifes. Perfekt kombination! Ska också kolla tåg- och busspriser till Stockholm. Det är då sannerligen inte billigt att resa inom Sverige då man är över 26. Vi skulle lungt få en veckas utlandsvistelse i ett varmt land för pengarna vi lägger på resan. Men, men har man en sambo som älskar Bruce Springsteen så har man. Jag ser också fram emot konserten, men mest ser jag fram emot att träffa Stina (och Daniel) och Märith. Kanske hinner byta några ord med Marlene(och Daniel), det skulle vara pricken över i.

Inga kommentarer: