lördag 30 maj 2009

Sommarvärme!

Hmmm, förutser en tid med få blogginlägg... verkar som att sommaren och allt vad den för med sig inte lämnar mycket tid och möjlighet till bloggande för min del.

Sedan senast har jag hunnit avsluta praktiken. Är mycket nöjd med alla lärdomar och insikter jag fått och nu ser jag fram emot ett LÅNGT sommarlov. Innan dess skall två seminarier genomföras, samt en halvdag med geriatrik föreläsning. När den är avklarad styr jag och Emma till väders. Vi flyger till Stockholm! Anders kommer efter när på torsdagen. I stockholm ska vi bo hos Stina och Daniel, träffa Märith och gå på Bruce Springsteen, Skansen, Junibacken och kanske Grönan. När vi är på konserten ska Märith vara barnvakt. Ska bli kul!

Om dagen vi just upplevt:
Startade dagen med städning på ICA. Efter det sov hela familjen ett tag innan vi lagade lunch som avnjöts utomhus i det fantastiska sommarvädret. Var ute ett tag innan vi packade picknickväskan och for till Axels gård för att grilla med en hel armé barn; Axel, Olivia, Leon, Lowe, Nils och Elias. Varmt var det, gott var det och trevligt var det och trötta blev vi. När vi kom hem sov vi en stund. Sen bar det av till lekparken för Anders och Emma, medan jag tog en löptur. Härligt att jogga i sommarvärmen och sommardofterna!

Inga kommentarer: