måndag 25 maj 2009

Hejsan hoppsan!

Oj då, vilken bloggsvacka!

Förra veckan rusade förbi. Var i Luleå onsdag till söndag och där fanns inte mycket tid för bloggande. Hade kanske tid, men ingen dator att kappra på.


Sedan senast har det rullat på med diverse aktiviteter. Bjuder nu på en bilduppdatering från helgen och helgen innan den...


Förr-förra helgen åkte vi på en cylektur i Umeå. Vi hamnade tillslut på Bölesholmarna där vi hade picknick. Emma premiärdoppade fötterna i det kalla, men isfria vattnet.

En riktigt skön dag!





En lång dag utomhus gjorde Emma trött. Skön sovställning!


Hade praktik måndag och tisdag sen var det dags för långledighet. Jag och Emma tog bussen till Luleå. Första natten i Lule sov vi i mammas lägenhet. Här masserar mamma Emma.

Emma masserar sin Mommo.

Vädret var fint och vi sov resten av nätterna i mammas stuga. Mamma har fått nya stuggrannar och i dem fann vi nya vänner. Här återupptäcks min brors gamla lego.

Emmas nya lekkamrat heler Ayla och är fem år. De lekte konstant!

Den röda dockvagnen hade jag när jag var liten.

Emma och Zorro hittade varandra.

Zorro ville till och med följa med i bilen när vi skulle åka.
En riktigt skön helg i Luleå... nu är det sommar!!!

3 kommentarer:

Maria sa...

Äntligen ett inlägg! :)

Alexandra sa...

Hej Kristin!
Jag läser din blogg ibland och det är fantastiskt roligt att få följa med vad som händer i ditt och Emmas liv. På så vis "tappar jag inte bort er" trots att jag bor långt bort (tänkte skriva att ni bor långt bort men insåg att det faktiskt är jag som flyttat=)).
I Ö-sund är allt väl, det är nu äntligen helg och jag ska ge mig ut på stan på klänningsjakt (två bröllop i antågande, det första om två veckor).
Ha det fint! Kramar! /Alex

Kristin sa...

Maria: Min uppdatering är inte den bästa... antar att det är det allt mer somriga som kommer i mellan.

Alex: Hej! Vad kul att du hänger med oss på håll. Hoppas att du hittade ngn fantastisk kreation till bröllopet och att ni också har sommarvärme. Är nyfiken på hur du trivs på nya jobbet och med yrket i stort. KRAMAR!!!