fredag 24 april 2009

Summering av veckan


  • Snön på vår gård är borta.

  • Klarade LKG-tentan.

  • Föresläsningarna om AKK(Alternativ och kompletterande kommunikation) var jättebra. Habiliteringsdelen inom logopedin blir allt mer intressant... ska bli kul med praktik på området.

  • Kursen i Farmakologi genomfördes på tisdagen. Ingen större sensation. Numera är jag kunnig i vilka de verkasamma substanserna i våra vanliga värktabletter är.

  • Två joggingturer har genomförts i det härliga vårvädret.

  • Har jobbat extra på Lundquist två förmiddagar. Fint med lite extra i kassan nästa månad då vi ska bege oss till Stockholm.

  • Har bestämt att jag ska vara barnledig hela sommaren om inget jobb som innebär att slipper jobba i juli dimper ner framför mina fötter.

  • Idag far Anders till Kiruna för seriepremiär.

  • Solna vann sin tredje finalmatch och blev svenska mästare (i dambasket).

  • Emmas vecka har varit lugn. Dagis varje dag, mycket lek ute och fortsatt "läsande" av bokstäver.

1 kommentar:

Kickijordan sa...

Hej Kristine!

Jag har hittat till Din blogg, jag är en bloggnörd själv, så jag gillar att läsa andras bloggar.

Det är roligt att följa vad som händer i vänner liv & roligt att se bilder.

Jag har dock inte min blogg öppen för alla, men jag skickar en inbjudan till Dig så kan Du titta in på min blogg.

Ha en trevlig helg! Njut av solen!