lördag 18 april 2009

Iakttagelser...
  • På lördagmorgon var fyra minusgrader när jag for till ICA för att jobba.
  • Det går lika bra, om inte bättre, att ha O´boy istället för kakao i chokladbollar.

  • På ICA där jag städar har man äntligen slutat slänga säckvis med bröd som bakades dan innan, dvs färskt bröd. Numera kan glada kunder köpa det fortfarande färska brödet till ett billigare pris. På tiden tycker jag. Har länge retat mig på viket slöseri på resurer det är att slänga allt detta färska bröd. Tydligen säljer man lika mycket dagsfärskt bröd ändå, så ICA-handlaren förlorar inga pengar och det känns ju skönt att veta...

  • Bara för att det är sol ute betyder det inte att det är varmt
  • Emma gillar min köttfärslimpa.
  • Vår gata är sopad och numera kan Emma cykla på sin trehjuling.
  • Var tjej vågar och kan klättra upp i de högsta rutschbanorna på leklandet(leos)... detta betyder att jag inte behöver krångla mig upp... fast egentligen vill jag också åka.

  • Rumpprogrammet jag hittade på aftonbladet ger enorm träningsvärk, men sen utlovas också att jag ska få snyggare rumpa än grannen... undra vilken granne.
  • Me and I har mycket fina och våriga kläder... om jag inte hade ett omdömme skulle Emma fått minst 3 nya klänningar igår. Hon har redan fått den finaste klänningen i kollektionen av Ulla så jag tog mig samman.

    Me and I.

Emma kan klättra upp och åka själv!

Inga kommentarer: