måndag 20 april 2009

En ny vecka

Så blev det måndag igen. Denna veckas skol-schema är luftigt, vad gäller lektioner. Idag har vi inga lektioner, vilket betyder att man borde läsa. Jag tänkte läsa lite nu, problemet är bara att litteraturlistan vi fått verkar vara allt annat än uppdaterad. En föreläsare vi hade förra veckan näst intill fördömde den. Svårt att veta vad man ska satsa på att läsa. Jag ska nog ta och gå igenom handouts, kolla internet-sidor som nämnts under kursen och googla på olika diagnoser. På fredag får vi ut hemtentan och då kan man väl säga arbetet börjar.

I veckan ska jag även försöka hämta Emma tidigare från dagis någon dag och hitta på något kul utomhus, om vädret tillåter.

Jag skulle också vilja komma igång med joggningen efter min långdragna sjuka, men som det känns nu får jag nog avvakta. Promenader är det som gäller så länge.

Inga kommentarer: