söndag 1 februari 2009

Lite bilder

Lördagmorgon, Emma och mamma bygger en båt som djuren bor i. Notera röran i bakgrunden.

Predukter av symaskinen jag lånat av Erika.


Emmas rum, städat för studen.

Min nya lugg, som jag försöker förlika mifg med. Om frisören bara lämnat en centimeter på varje sida!!! Jag får frashbacks till "fem myror är fler än fyra elefater" där barnen som stavade sina namn, ja ni vet... E.... M... M... A.... Emma..., hade likadana frisyrer som jag har nu. Jag minns också att ayy jag redan som 7-åring tyckte att det var otroligt fult... nu är jag sån!


1 kommentar:

Anonym sa...

Hittade din blogg mitt i allt pluggande! Där är du ju med din nya lugg! Väntar med spänning på att få se den "live"! :)
Nu åter till uppgiften, 2000 ord ska det bli. Suck. Hoppas det går bättre för dig iaf! Kram kram/Julia