torsdag 27 augusti 2009

Nästan som söndag

I dag har varit söndag för mig. Jag ska nämligen jobba imorgon, och därmed är mitt oförskämt långa sommarlov över. Ska även jobba i helgen och sen börjar skolan på måndag. Ska bli kul att komma igång och få lite rutiner.

I dag har jag och Emma varit hemma och i lekparken. Senare efter middagen cyklae vi till hallen och kollde in Comets träning och sen bar det vidare till fotbollsplanen för att kolla på Tegs träning.

Nu är det nästan dags för sängen, en lång dag med trasa i hand väntar. Efter det är det helg, igen :-)

2 kommentarer:

Kickijordan sa...

Hej hej!

Hur många är dom i Comets? Kollar på hemsidan, men det står ingenting om laget, vilka som ska spela eller så. Jag vet Carro & Amy typ.

Jag & Linn har en seg dag idag, vi gör ingenting, fast vi har egentligen massor att göra, men inget händer.

Kram kram Kicki

Kristin sa...

Hej!

Har också märkt att hemsidan inte är så informativ. Det skrivs när det spelare blir klara, men sen tas det bort när nästa inlägg kommer.TRIST! När jag var i hallen blev jag inte så mycket klokare... Amy, Carro och julia var de jag kände igen. Tydligen var tre 93or med och sen har några svenska tjejer värvats. De väntar även på en amerikanska och en ryska. Blev lite sugen på att spela faktsikt:-) VAar välkommen och träna, men men formen är nog inte vad den borde.

Ang. segdagar så vet jag precis vad du menar. Jobbigt, men ganska skönt också... man får passa på att mysa!

KRAM på dig!