tisdag 9 juni 2009

Sommarlov

Ja, nu har jag sommarlov. Resultatet från habiliteringstentan damp ner i mailen idag och jag kunde nöjt konstatera att det inte blir någon komplettering i sommar. Sommarlovet är ett faktum. Jag och Emma firade med att göra plättar som vi packade ner i väskan för att äta ute. Vi tog cykeln till 4H-gården här i Röbäck. Där fanns det många roliga och söta djur och vi var de enda som tagit oss dit. Emma fick rida på en Ponny(20 kr kostade det) vid namn Extra och var mer än nöjd. Vi lärde oss en massa nya ord så som sadel, träns och grimma. En lyckad utflykt på alla vis!

Värdet har varit helt okej idag så vi tog en cykeltur på kvällskvisten, eller jag joggade och Anders cyklade med Emma i cykelsitsen. Sen ringde Josse, min gamla klasskamrat. Hon berättade, bland annat, att det är skoj att jobba som logoped... skönt att höra.

Resten av veckan ska jag jobba 7-16 med städning.

Sängen nästa!

2 kommentarer:

Stina sa...

hej tänk att jag inte följt en enda blogg hittils! Men jag kommer numer att gå in och kika bakom er gardin. Vilken fin sida det är, plus att jag få följa mina favorit kickor. Tänker på er, PUSS

Kristin sa...

Välkommen stina! Puss och tack för senast!!!