fredag 23 januari 2009

Solhälsning

Att stå i hundställning, eller vad det nu heter,tidigt på morgonen är inte min grej. Efter en kvart av Yogan böjade jag må illa... trodde jag skulle spy flera gånger. Började forma planer hur jag snabbast skulle ta mig till en toa, eller en blommkruka. Kan man bli portad om man spyr på golvet? Tur att det finns flera gym i Umeå! Men jag höll mig hela passet, sen stod jag i en kvart på toan och tyckte synd om mig själv som hade magsjuka och mådde så illa. Ibland har man tur, för det gick över. Sen förklarade instruktören att man INTE ska äta innan...

Yoga är nog inget för mig, inte på grund av illamåendet, jag vill svettas och ta ut mig och känna mig ordentligt trött sen. Jag undrar vad som är min grej vad gäller träningpass, jag fortsätter min jakt.

Inga kommentarer: