fredag 23 januari 2009

Fredag

Som student är man ofta snabb på att se möjligheter att slippa fara till skolan. Idag såg min grupp möjligheten om tog den, så jag har varit hemma idag. Vi har jobbat hårt, men Thomas hann med att döpa vår lilla grupp, efter att ha knåpat med våra initialer kom han fram till det ytterst passande namnet KISSET. KISSET har jobbat på ganska bra under veckan så vi bestämde att vi skulle läsa igenom de sex vetenskapliga artiklarna som vi ska analysera hemmavid, och därmed tog jag ledigt. Ledig, fast ned dåligt samvete. Jag har i alla fall läst en, den kortaste, och Emma står praktikttaget utanför dörren nu... hmmm... när ska jah läsa resten? Det är inga lättlästa små notiser heller! Istället för att plugga har jag varit på Yoga och städat Emmas oootroligt stökiga rum. Sen har jag sytt också. Sedan i onsadags har det blivit ett nytt täcke, kudde och madrass till emmas docka Lilla gummans säng, två klänningar till emma ovh diverse påsar till Emmas små prylar.

Nu kommer familjen hem...

Inga kommentarer: