söndag 20 juni 2010

Veckorna rullar på. Har redan avverkat tre sommarjobbsveckor. Två återstår tills jag ta ledigt en vecka. Ska bli skönt med lite ledighet och förhoppningsivis lite sommarväder.



Helgen har varit lugn. Ingen fotboll för Anders. Regn ute och kronprinsessbröllop på tv.

Emma har varit på fyraårskalas. Jag och Anders blev till följd av detta ensamma hemma i två hela timmar. Det händer sällan, eller snarare aldrig. Jag utnyttjade tiden till max och sov en och en halv timme.

En gång i tiden påbörjade jag projekt sätta lösenord på bloggen, men det blev inte av då. Nu ska jag ta tag i saken. Flera läsare har redan lämnat intresse och är därmed registerade. Om ni vill läsa och inte har mailat mig tidigare angående detta kan ni skicka ett mail eller skriva en rad på facebook så lägger jag till er. (krist11n@hotmail.com)

Nu ska jag och Emma baka bröd.

Ha en fortsatt skön söndag.

1 kommentar:

frökensöt sa...

aha så nu måste ja komma ihåg ett lösenord?? mailar du mig :D