torsdag 18 februari 2010

Torsdag kväll. OS på TV. Sovande Emma. Trötta ögon. Ungefär så är läget här.

I veckan kom ett mycket glädjande besked som skall firas : Den sista salstentan för hela utbildningen blev godkänd. Nu återstår endast två mindre hemtentor, en aningens större Magistersuppsats, samt två månaders praktik, innan utbildningen är i hamn. Wiieee.

I dag har jag varit hemma på förmiddagen. Det har städats en del och pluggats en annan del. Hämtade Emma från dagis vid mellis för att sedan dra till Elias och Nils för att leka med dem och Axel och Olivia som också var där. Kul för alla inblandade.

I morgon kommer mamma hit. Det var ett år sedan hon var här i Umeå så det ska bli kul. Jag och Anders ska på fest på lördag också. Inte igår vi var ut tillsammans. Ser fram emot det!

Nu ska jag vakna upp lite och röja lite i Emmas rum. Hon har galet mycket små, små saker strödda som strössel över rummet.

Och till sist vill jag gratta min käre far som fyller år idag. GRATTIS!

1 kommentar:

Västbacken sa...

Grattis till tentan :)
Åh vad kul det skulle vara att träffa din mamma igen (och dig också såklart)Kan vi inte fika eller nåt när du är i Luleå

kram